F.A.Q

1. Nemen jullie nog leden aan?

Wij nemen nog leden aan, je kunt je aanmelden via het contactformulier of stuur een mail naar info@fotoclubgemert.nl

2. Hoe ziet een clubavond eruit?

We hebben clubavonden waarbij we fotos bekijken en deze bespreken. Ook hebben wij clubavonden waarin we een activiteit hebben. Dit noemen we doe-avonden.

3. Wat als ik lid wil worden?

Je meld je aan en mag bij ons 3 avonden gratis meekijk om  te zien of onze club bij jou aansluit. heb je na 3 avonden een besluit gemaakt? Dan meld je dit bij het bestuur en zij sturen je een verzoek om de contributie over te maken.

4. Hoe hoog is het bedrag van de contributie?

Het contributiebedrag bedraagt €95. Bij de contributie inbegrepen zit ook een lidmaatschap bij de fotobond.

5. En na mijn aanmelding?

Na je aanmelding krijg je een mail met daarin je wachtwoord voor onze nieuwsbrief. Ook mag je 6 fotos aanleveren met een stukje text en links voor je portfolio op onze website.

6. Gaan jullie ook op excursies?

We hebben 3 excursies en een jaarafsluitingsactiviteit. Dit is allemaal vanuit de club geregeld.

Maar we hebben ook leden die onderling leuke dingen samen doen. Dit zetten zij dan op onze groepschat en daar mag je altijd bij aansluiten (op eigen kosten).

7. Ik fotografeer nog niet zo lang, mag ik ook lid worden?

Iedereen is welkom op onze club. Of je nu ver gevorder bent of net begonnen. We geven ook kleinere workshops voorafgaand aan excursies of doeavonden en ieder lid is bereid je te helpoen met je vragen.

8. Nemen jullie ook commeriële opdrachten aan?

Het simpele antwoord is nee. Wij nemen geen commerciële opdrachten aan.