Expositie 2022

F.E.G.G Expositie 2022

GEMERT – De Foto Expressie Groep Gemert (FEGG) had op zaterdag 21 en zondag 22 mei haar jaarlijkse fototentoonstelling. In de Gerarduskerk in Gemert (ingang Burgemeester Rietmanstraat) is dan werk te zien van een twintigtal fotografen. Leden van de fotoclub waren aanwezig om foto’s toe te lichten en informatie te verschaffen over de fotoclub.

Tijdens deze expositie lieten de FEGG-leden zeer gevarieerd recent werk zien. Daarnaast werden foto’s van De Rode Draad getoond. Dit is een jaarlijks themaproject van de fotoclub.
Ook toonde Mariska Vereijken haar serie, waarmee zij vorig jaar is toegelaten tot de Salon Nationaal. Haar werk behoorde daarmee tot de beste dertien uitgekozen series van de Fotobond.

Foto Expressie Groep Gemert is aangesloten bij de Bond voor Nederlandse Amateur Fotografen Verenigingen BNAFV (kortweg Fotobond) en doet in dat verband mee aan diverse wedstrijden. Onze leden organiseren regelmatig excursies en thema-avonden met het doel van elkaar te leren, maar vooral om met veel enthousiasme met hun hobby bezig te zijn.

Prachtige expo.
Veel verschillende stijlen van de fotografie.
Blijf jullie volgen.

Leo

Mooie locatie waar de werken ook mooi uitkomen. Erg divers en leuk om te zien wat jullie allemaal maken!

Ga zo door!

Marieke

Prachtige werken.
Chapeau voor de makers van de foto's!!
Ben al benieuwd naar de volgende expositie!

Leonie