Open Atelier Route

Foto Expressie Groep Gemert (FEGG) kijkt terug op een succesvolle expositie die plaats vond in de Gerarduskerk op 21 en 22 mei. De ruim 170 bezoekers konden dat weekend gevarieerd werk van de leden zien waarbij zij ook het verhaal achter de foto’s te horen kregen.

Daarnaast doet FEGG dit jaar mee aan de Open Atelier Route. Begeleid door een mentor hebben de leden zich verdiept in het thema ‘abstractie’. De serie foto’s die daaruit voortgekomen is kunt u op 5 en 6 juni a.s. bewonderen in de voormalige studio’s van Omroep Centraal in De Eendracht (ingang St.-Annastraat). De expositie is beide dagen geopend van 12.00 tot 17.00 uur. Voor meer informatie ga naar www.openatelierroutegemert.nl.

FEGG is aangesloten bij de Bond voor Nederlandse Amateur Fotografen Verenigingen BNAFV (kortweg Fotobond) en doet in dat verband mee aan diverse wedstrijden. De leden van FEGG organiseren regelmatig excursies en thema-avonden met het doel van elkaar te leren, maar vooral om met veel enthousiasme met hun hobby bezig te zijn.